Топ-100
 

Jak byl interaktivní kurz vytvořen

Interaktivní kurz
Platformy pro výuku cizího jazyka založené na nekonečném opakování slovíček v minulosti. Náš přední lektor studoval fenomén dlouhodobé paměti a aplikoval techniku, která maximalizuje kvalitu zapamatování.
Pomáhali nám vědci
Po prostudování výzkumu jsme vyvodili závěry a vytvořili kurz, který vám zabrání zapomenout, co jste se naučili.
Jasné a kreativní obrázky
V roce 1973 Standing zveřejnil výsledky svých experimentů. Subjektům ukázal 11 000 diapozitivů, o měsíc později jim je předložil smíchané s jinými diapozitivy a požádal je, aby je identifikovali. Pokusné osoby si diapozitivy zapamatovaly a správně odpověděly v 73 % případů! To ukazuje, že obrázky diapozitivů pronikly do dlouhodobé paměti již při první prezentaci. Proto v interaktivním kurzu najdete spoustu pestrých a barevných snímků, které vám nedovolí zapomenout naučenou látku.
Instalace nám usnadňují život
Účastníci byli stejně jako v předchozím experimentu rozděleni do dvou skupin. Byl jim přečten stejný text, ale první skupině bylo řečeno, že si jeho znalost vyzkouší následující den, zatímco druhé skupině bylo řečeno, že totéž udělá o týden později. Ve skutečnosti byl test znalostí textu proveden u obou skupin až o dva týdny později. Testovaní ve druhé skupině si vedli lépe. Na této zkušenosti můžeme jasně vidět účinek a vliv postoje, který u pokusných osob vytvořila experimentální situace. Díky bonusovému systému a zpětné vazbě od učitele můžete snadno organizovat proces učení a úspěšně dokončit celý kurz.
Dynamika obrazů
Pokusným osobám byly na filmovém plátně ukázány obličeje jiné národnosti, vyfocené v plné tváři (jak známo, bez odpovídajícího zvyku se zástupci jiného národa na první pohled zdají být podobní). Pokud byl obraz dynamický, tj. osoba se usmívala, mračila, hýbala očima, smrkala nosem apod. později byl její obraz subjekty snadno rozpoznán mezi ostatními. Pokud byla tvář osoby nehybná, počet správných odpovědí prudce klesl. To naznačuje, že statický, nehybný obraz se velmi rychle "vymaže" z paměti. K tomuto účelu jsme použili mnoho prvků, které vám po uvedení do pohybu pomohou lépe si zapamatovat vše, co vidíte.
Výukové materiály, které byly použity při tvorbě kurzu
  • Čeština pro cizince A1 a A2, Marie Boccou Kestřánková, Dagmar Štěpánková, Kateřina Vodičková, rok vydání: 2016
  • Česky, prosím I - 2. vydání, Jitka Cvejnová, 2019
  • New Czech Step by Step, Lída Holá, 2006
  • Communicative Czech elementary učebnice - 3. vydání, Rešková Ivana, Pintarová Magdalena, 2009
  • Cvičení z české mluvnice pro cizince, Alena Trnková, 2003
  • Čeština expres 3, Lída Holá, Pavla Bořilová, 2014
Seznam lekcí
Líbil se vám článek?
Sdílejte ho na sociálních sítích!
Další články na našem blogu
Mysleli jsme na vás
Proto jsme se snažili, aby učení jazyků bylo nejen užitečné, ale také zajímavé!
Kontakty:
Praha, Jankovcova 938/18a, 170 00
+420 773 455 772
info@czechmeup.cz

© 2024 - Czech me up